Curelea: „Am avut posibilităţi de a marca, dar nu am luat cele mai bune decizii în faţa porţii“


Curelea: „Am avut posibilităţi de a marca, dar nu am luat cele mai bune decizii în faţa porţii“

Atacantul Universităţii şi-a arătat regretul că nu a reuşit să-l învingă pe portarul advers în partida din această după-amiază.

mâneţi neînvinşi după cinci etape, dar parcă acest rezultat de egalitate are un gust amar.

Normal că există un regret după rezultatul acesta. Dar ne bucurăm că am egalat, totuşi destul de târziu, într-un meci pe care l-am avut la îndemână şi pe care puteam să-l câştigăm. Era important pentru noi să câştigăm punctele pentru a scăpa de zona nisipoasă.

Puteaţi să egalaţi chiar mai devreme. În minutul 15 chiar tu ai ratat o mare ocazie de restabilire a egalităţii.

Da, am avut mai multe posibilităţi de a marca. Nu am luat deciziile cele mai bune în faţa porţii şi de aici meciul atât de greu.

Suporterii se aşteptau la o victorie, dat fiind parcursul foarte bun de până acum.

Atât noi, cât şi suporterii ne doream victoria. Era important să depăşim Chiajna, o echipă aflată în zona retrogradării. Dar până la urmă trebuie să ne mulţumim şi cu acest punct obţinut pe final.

Rămâi optimist pentru următoarele etape?

Sunt optimist, normal. Este al cincelea joc fără înfrângere, goluri am primit numai din penalti. Important este să reuşim să marcăm şi sigur vom lega victorii.

sursa:csuc

Posted on 20/10/2014, in CS U.CRAIOVA. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu

SUM City

Real. City. Life.

ann e michael

Poetry, nature, books, & speculative philosophical musings

Relatively Entertaining

A Quibbling Sibling Rivalry

Brave New Libya

“I have tried my best to keep my country alive by writing about it.” - Nuruddin Farah

Drunk Austen

It is a truth universally acknowledged that a single woman must be in want of a drink

Wandering Bark Books

Literature, Books, Education, Humanities, and Life

ideas.ted.com

Explore ideas worth spreading

Craiova I love Romanian music

La noi gasiti tot ce este nou pe piata muzicii Romanesti

MADI CRAIOVA

"Phos phere i e de kai aithben"